dinsdag 1 juli 2008

Sprint.

In het industriepark van Eke was er een mooie vlakke omloop voorzien waar we de wedstrijd moesten betwisten. Er waren in totaal 44 renners dus 2 reeksen. Ik had het geluk te mogen starten in de eerste reeks. Door de 2 reeksen was er een ronde minder en moesten we maar 18km (12 ronden) afleggen. Mijn start was goed, (geen probleem meer met de pedalen). De eerste 2 ronden goed positie gekozen in de groep. Daarna werd er zeer afwachtend gereden. In de 9de ronde heb ik zelf eventjes versneld, maar de groep liet niet begaan. Er werd gespurt voor de overwinning, zelf zat ik niet goed geplaatst in de laaste bocht. Een 13de plaats voor mij en aankomen in de groep (ook iets getoond in de 9de ronde). Tevreden (ook de supporters) blik ik terug op deze wedstrijd. Volgende week PK met een tijdrit en een wedstrijd op dezelfde dag. Wat zal dat geven?

06/07/2008 - ZINGEM (O)
Aspiranten - Provinciaal Kampioenschap

Garage Adelin, Nederzwalmsesteenweg

Geen opmerkingen: