maandag 7 maart 2011

Koers te Temse

Hallo iedereen.

Zondag in Temse was het de tweede koers van het seizoen. Nu waren we met 74 renners tegenover de 140 van vorige week. Deze keer was ik wel goed vertrokken. Ik was direkt mee met de eersten. Het was wel een omloop die me lag met 2 viaducten die we dan in totaal 22 keer over moesten ( 11 ronden van 5 km). Van in het begin zat het tempo er goed in en was er direkt iemand van onze ploeg weggereden. Die kreeg later dan gezelschap van nog een renner en die hebben dan gespurt voor de overwinning. Vanaf dan wist ik dat iedereen hem ging sparen voor de spurt voor de derde plaats. Dan in de spurt zat ik redelijk goed geplaatst maar dan voor mij vallen ze bijna en moest ik alles toeslagen en ben ik dan 25ste van een spurt van 45 renners geworden. Proficiat aan Eloy van onze ploeg met zijn overwinning.

Volgende week is het koers in Stekene, café schuttershof, kerkstraat 61, vertrek 13uur, 46 kilometer.

Groeten Ward.

1 opmerking:

Unknown zei

Proficiat he Ward, het is natuurlijk moeilijk koersen als er ne ploegmaat weg is he.
We verwachten U binnenkort ne keer in den top 10. Goe bezig

Grt

Wautersboys