maandag 18 april 2011

Koers te Beveren

Zaterdag ben ik van start gegaan in Beveren voor een koers van 54,9 km. Ik stond helemaal achteraan om te starten. Maar het was een vliegende start dus tegen dat de koers echt begon zat ik al ongeveer in het midden van het peleton. Ik heb een ganse koers redelijk goed vooraan meegereden. Dat was wel nodig want er werd heel veel aangevallen. In de 5de van 7 ronden heb ik eens aangevallen en kreeg ik nog 2 renners mee maar die renners konden het tempo niet volhouden en alleen tegen een peleton ging niet dus heb ik me terug laten uitzakken. Toen ik terug werd ingehaald ging Jeroen van mijn ploeg in de aanval met Eward De Boeck. In de achtervolging heeft de ganse ploeg goed afstoppingswerk geleverd. Dus dan mochten die 2 voor de overwinning spurten en dan heeft mijn ploegmaat jeroen de spurt voor de overwinning gewonnen. De ganse ploeg heeft heel sterk gereden en iedereen heeft voor mekaar gewerkt.

voor een uitgebried verslag moet je naar de site van http://www.chwbeveren.be/ gaan.

Geen opmerkingen: