woensdag 21 maart 2012

Koers te Deerlijk

Aan de start 76 renners voor 54km. Het was een mooi parcours met een zware aankomst bergop en voor de start had het geregend dus toch iets voor mij. Al van bij de start zat ik goed voorin maar na een paar valpartijen had ik mij wat laten uitzakken naar de 2de helft van het peleton. Naar mate de koers langer duurde hoe gemakelijker ik bergop kon rijden. Al van in het begin van de 1ste ronde waren er een paar weggereden. In de 7de van 10 ronde kwam alles terug bij elkaar en kon de koers terug beginnen. En ik voelde mij nog steeds fris en kon nog gemakkelijk meerrijden. En dan bij het ingaan van de 8ste ronde reed ik plat en was mijn koers over.
volgende koers in

25/03/2012- ZOTTEGEM-STRIJPEN (O)


1.17.3 Nieuwelingen - Open Omloop

Technische gegevens:

68 km - I: Cafe De Luchtbal, Meerlaan 1, 9620 Strijpen - Zottegem - U: 13:30/14:45/15:00 - K: Ontmoetingscentrum, St Andriessteenweg 163, 9620 Zottegem

Geen opmerkingen: