woensdag 1 juli 2009

28/06 Eke-Nazareth

Eerste koers na de examens. Heel warm weer, veel renners en veel goesting. 1ste reeks getrokken en met 33 renners gestart. Tijdens de koers meestal attent vooraan gereden. De groep bleef goed bijeen. Tijdens de laatste ronde had ik mij goed tot de 5de plaats gereden. Voor de laatste bocht maakte de renner voor mij een foutje en werd ik een paar plaatsen terug gedrongen. Maar in de spurt kon ik toch nog enkele plaatsjes opschuiven. Zo eindigde ik 11de. De eerste reactie was vooral ontgoocheling omdat ik voelde dat er meer in zat. Maar de supporters waren tevreden en probeerden de ontgoocheling weg te werken. De gedachten zitten ondertussen al in Oosterzele waar dit week-end het PK wordt gereden. O ja de examens waren ook goed. De vakantie is ondertussen dus al begonnen. Tot zondag of volgende week met een nieuw verslag van het PK.

Geen opmerkingen: