woensdag 11 mei 2011

Provenciaal kampioenschap in Pollare

Aan de start stonden 80 renners voor een koers van 56 km. Ik stond aan de start weer zoals altijd helemaal achteraan om te vertrekken. Na de tweede ronde zat ik al ongeveer in het midden van het peleton. En dat is zoo een beetje waar ik de hele koers heb gezeten. Het koersverhaal was altijd hetzelfde als er iemand weg reed werd die direkt terug ingehaald door het peleton. Dan in de laatste ronde bij het opdraaien van de zware pollare berg, die we ondertussen voor de 8ste keer gingen oprijden, schoot er een kramp in mijn kuit en geraakte ik niet meer vooruit. Anders denk ik zonder kramp zat er zeker een top 15 plaats in. Nu werd ik 40ste.


Volgende koers is in Merchtem-Peizegem:
63 km I: Café Taxi, Nieuwlaan 44, 1785 Merchtem-Peizegem - U: 13:30/14:45/15:00 - K: Basisschool Ten Bos, Nieuwlaan, 1785 Peizegem - Extra info: 14 x 3,92 km

Geen opmerkingen: