woensdag 25 mei 2011

Vlaams kapioenschap in Genk en koers in Wolvertem

Zatedag ben ik gaan koersen in Genk voor het vlaams kampioenschap. Aan de start stonden 99 renners voor een koers van 71.1km. Voor te vertrekken stond ik in het midden van het peleton en daar zat ik zoo wat de eerste 5 ronden. Een ronde later zijn ze dan gevallen en was er weer de schrik van een paar weken geleden toen ik ook gevallen was. De rest van de koers vanachter gereden en in de peletonspurt was ik nog mijn 70 van de 99.

Dan de dag derachter was het de Beker van belgie in Wolvertem. De eerste 2 ronden waren er van 17km en dan waren er 6 toeren van 7km de eerste 2 toeren kon ik nog goed volgen. Maar in de eerste ronde van 6km kreeg ik het moeilijk en heb ik moeten lossen. Dan nog 1 toer alleen gereden en dan uit koers gepakt.

59 km - 385 EUR. - I: Sporthal Laarne, Leeweg 26, 9270 Laarne  - U: 11:30/13:15/13:30 - K: Sporthal Laarne, Leeweg 26, 9270 Laarne 
 
 

Geen opmerkingen: