woensdag 6 juli 2011

Beker van België in Laplainge

Deze zondag was het terug een BvB in Laplainge aan de start stonden 155 renners voor een koers van ongeveer 80km. Ik was redelijk goed vertrokken maar na 1km was er al een valpartij en ik stond er achter op het moment dat ik wil vertrekken rijd er een andere renner in mijn achterwiel en mijn ketting was er af gevallen. Dan mijn ketting er terug opgelegd maar tegen dat ik vertrokken was, was het peleton al redelijk ver weg. Dan heb ik tussen de volgauto' s terug aansluiting kunnen maken met het peleton. Op dat moment had ik al een serieuse inspanning geleverd. Dan was het een ganse koers hetzelfde verhaal ze wouden wegspringen maar na 1km werden ze al terug gegrepen. Dan in de voorlaatste ronde blokeerde mijn ketting en gedaan was de koers.

Volgende koers : Zaterdag 09/06 Sint-Gillis Waas

64,9 km - I: Wijkschool ´T Kalf, Eeckbergstraat, 9170 Sint Gillis Waas - U: 14:00/15:45/16:00 - K: Wijkschool ´T Kalf, Eeckbergstraat, 9170 Sint Gillis Waas - Contact: Scheerders Walter, Eeckbergstraat, Sint-Gillis-Waas

Geen opmerkingen: