zaterdag 9 juli 2011

Sint-Gillis Waas

59 starters, 65 km te rijden, uiteindelijk dan toch zonnig weer maar wel wat wind.  De eerste ronden  heb ik mij goed vooraan in het peleton geplaatst.  Na een paar pogingen van aanvallen, heb ik dan zelf met een paar renners 2 maal aangevallen.  Maar ver rijkte onze aanval nooit.  De conditie is er en de ploeg (we waren met 10) heeft weer goed gereden.  Jeroen is er dan in gelukt om weg te rijden samen met een Nederlander.  Deze twee hebben dan gespurt voor de zege.  Jeroen werd 2de (Proficiat!!).  Ik werd dan een beetje gehinderd in de spurt en werd 29ste.  Goed gereden en nog redelijke fris, dus ga ik morgen nog eens rijden.

Zondag 10/07 : Bornem

53,4 km - I: Centrum Paepenheide, Beenhouwerstraat 3, 2870 Breendonk - U: 11:30/13:00/13:30 - K: Sporthal Vrijhals, C. Verschaevestraat 15, 2870 Breendonk 

Geen opmerkingen: