dinsdag 23 augustus 2011

Ronde van West-Vlaanderen

De proloog in Deerlijk ging over 5.8km. Bij het vertrek te snel gestart en eindigde zo op een 151 plaats van 156 renners.

1 Rit te Rekkem was er 68 km af te leggen al van in het begin had ik last van mijn maag en moest ik al redelijk vroeg lossen. In het totaal heb ik maar 5 van de 10 ronden kunnen meerijden.

2 Rit te Wielsbeke was er 69 km af te leggen. De tweede heb ik uitgereden maar een hele tijd achteraan in het peleton gereden en eindigde ik op een 125 plaats.

3 Rir te Meulebeke was er 68 km af te leggen. Redelijk goed vertrokken en direkt proberen opschuiven. Toen er al in de 1ste ronde een valpartij was en ik stond er achter. Toen ik terug wou vertrekken bleek dat mijn ketting er af lag. Dus moest ik die er eerst nog opleggen. Dan vertrokken en niet meer bij het peleton geraakt. Nog 2 ronden meegereden en uit koers gepakt. En niet meer in de einduitslag opgenomen.

Uitijndelijk heb ik mij tog geamuseerd en de groepsfeer zat goed.

Geen opmerkingen: