maandag 8 augustus 2011

Woensdag stond ik aan de start in heide linter voor een koers van 65km. Dit was mijn eerste koers in 2 weken. Aan de start stonden 71 renners. Ik stond achteraan om te vertrekken maar schoof elke ronde beetje per beetje op. Na 5 ronden waren er al heel wat die het peleton hadden moeten laten ryden. Dan 5 ronden voor het einde moest ik ook lossen. Ik nog 2 ronden rijden en dan was de koers ook gedaan voor mij.


zaterdag stond ik aan de start in heide linter voor een koers van 66 km. Aan de start stonden 101 renners. Bij het vertrek stond ik vanachter maar ik schoof elke ronde op. Na 7 ronden waren we nog met goed 50 renners in koers. Ondertussen waren er als een paar weggesprongen uit het peleton. Dan 4 ronden voor het einde zyn ze met een groepje van 9 renners weggereden waar ik by zat maar die aanval heeft niet lang geduurt. in de spurt heb ik niet meer meegedaan. Dis was ik 45 van 52 renners die de koers hebben uitgereden.


Nu zaterdag:13/08/2011- ITTERBEEK-DILBEEK (B)


1.17.3 Nieuwelingen - Open Omloop
Technische gegevens:
63 km  - I: Cafe Sportwereld, Kerkstraat 37, 1701 Itterbeek- U: 13:45/14:45/15:00 - K: Cafe Sportwereld, Kerkstraat 37, 1701 Itterbeek - Contact: Ravets Kevin, Molendal 8, 1700 Dilbeek - Extra info: 10 x 6,3 km


Geen opmerkingen: